Doba ledová 4: Země v pohybu
Scratova potrhlá honba za nepolapitelným žaludem má následky, které změní celý svět – kontinentální kataklyzma, které pro Mannyho, Diega a Sida odstartuje to největší dobrodružství, jaké kdy zažili.
Scratova potrhlá honba za nepolapitelným žaludem má následky, které změní celý svět – kontinentální kataklyzma, které pro Mannyho, Diega a Sida odstartuje to největší dobrodružství, jaké kdy zažili. Ihned po těchto zvratech se Sid opět shledá se svou hašteřivou babičkou a stádo narazí na pirátskou chátru, která je odhodlaná zabránit jim vrátit se domů. Některé blikající světlené sekvence nebo vzory mohou mít vliv na fotosenzitivní diváky.