Dr. Dolittle 2
Dr. Dolittle si na hraje amora s neobratným cirkusovým medvědem, aby pomohl skupině lesních tvorů zachránit jejich habitat. S pomocí svých ztřeštěných zvířecích přátel musí doktor Dolittle naučit tohoto přerostlého medvídka způsobům skutečného romantika včas na to, aby zachránil jeho druh i domov.