Ledové království 2
Společně s Annou, Kristoffem, Olafem a Svenem se královna Elsa vydává na nebezpečnou, ale i pozoruhodnou cestu do kouzelného lesa a za temné moře daleko od ledového království Arendelle, aby odhalila tajemství minulosti.
Proč se Elsa narodila s kouzelnou mocí? Ledová královna se musí vypravit hledat pravdu o minulosti do neznáma. Putuje do kouzelného lesa a za Temné moře daleko od ledového království Arendelle. Odpověď ji svůdně volá a zároveň hrozí, že zničí její ledové království. Společně s Annou, Kristoffem, Olafem a Svenem se královna Elsa vydává na nebezpečnou, ale i pozoruhodnou cestu. Ve filmu „Ledové království“ se Elsa obávala, že je pro svět příliš mocná. Ve snímku „Ledové království 2“ musí doufat, že je mocná dostatečně.