Iron Man 3
Třetí pokračování fenomenálně úspěšného komiksového megahitu od studia Marvel o superhrdinovi Iron Manovi s Robertem Downey Jr. a Gwyneth Paltrow v titulních rolích. Když miliardář Tony Stark/Iron Man najde celý svět v troskách, musí využít všechen svůj důvtip, aby přežil, zničil nepřítele a ochránil své blízké. V jeho mysli však stále hlodá otázka: Vytváří člověk brnění… nebo brnění člověka?