Připravte se na akci s Robertem Downeyem Jr. v dokonalém dobrodružném filmu od studia Marvel, na který jste čekali - Iron Man! Když avantgardní a geniální vynálezce Tony Stark padne do zajetí na území nepřítele, sestrojí si technicky dokonalé brnění, které mu má pomoci uprchnout. Nyní je jeho úkolem zachránit svět. Je to hrdina, který byl sestrojen, nikoliv zrozen, a žádný jiný se mu nevyrovná! Ve filmu podle úspěšného komiksu dále uvidíte Gwyneth Paltrow, Terrence Howarda a Jeffa Bridgese.