Strašidelný dům
Strašidelná komedie inspirovaná klasickou atrakcí v zábavních parcích společnosti Disney pojednává o osamělé ženě a jejím synovi, kteří si najmou partu samozvaných lovců strašidel, aby jejich dům zbavili nezvaných nadpřirozených nájemníků.
Strašidelná komedie inspirovaná klasickou atrakcí v zábavních parcích společnosti Disney pojednává o osamělé ženě a jejím devítiletém synovi, kteří se pokusí začít nový život v podezřele levném starém domě v New Orleans. Brzy však zjistí, že si ukousli příliš velké sousto. A tak si najmou partu samozvaných lovců strašidel, aby jejich dům zbavili nezvaných nadpřirozených nájemníků. V partičce nechybí kněz, ovdovělý vědec, ze kterého se stal odborník na nadpřirozeno, vědma a všetečný profesor.