Mupeti Haunted Mansion: Strašidelný dům
Světoznámý odvážlivec Úžasný Gonzo se vydá na největší dobrodružství jeho života. Stráví noc na tom nejstrašidelnějším místě na světě jménem Strašidelný dům. V této muzikálové komedii opět uvidíte Gonza a jeho kamaráda Kreveťáka Pepeho a celou Mupetí partu, kteří hrají strach nahánějící duchy ze Strašidelného domu. Čeká vás Mupetí dobrodružství plné strachu a zábavy.