LEGO Star Wars: Hrůzostrašné historky
Poe a BB-8 nouzově přistávají na sopečné planetě Mustafar, kde se setkají s chamtivým Graballou Huttem. Graballa koupil hrad Dartha Vadera a chce jej přestavit na první luxusní hotel v galaxii inspirovaný Sithy. Zatímco čekají na opravu jeho X-wingu, Poe, BB-8, Graballa a Dean se spolu s Vaderovým věrným služebníkem Vaneém vydávají do nitra tajemného hradu. Cestou se Vaneé podělí o tři strašidelné historky spojené se starobylými artefakty a ikonickými padouchy ze všech epoch Star Wars.
Po Svátečním speciálu LEGO Star Wars přichází LEGO Star Wars Hrůzostrašné historky. Po událostech z filmu Vzestup Skywalkera musí Poe a BB-8 nouzově přistát na sopečné planetě Mustafar, kde se setkají s chamtivým a zákeřným Graballou Huttem. Graballa koupil hrad Dartha Vadera a chce jej přestavit na první luxusní hotel v galaxii inspirovaný Sithy. Zatímco čekají na opravu jeho X-wingu, Poe, BB-8, Graballa a Dean (odvážný a statečný mladík, který pracuje jako Graballův mechanik) se spolu s Vaderovým věrným služebníkem Vaneém vydávají do nitra tajemného hradu. Cestou se Vaneé podělí o tři strašidelné historky spojené se starobylými artefakty a ikonickými padouchy ze všech epoch Star Wars. Jak Vaneé vypráví své historky a láká naše hrdiny hlouběji do stinného podzemí hradu, vychází najevo jeho zákeřný plán. S pomocí Deana budou muset Poe a BB-8 čelit svému strachu a zastavit prastaré zlo.