Žbluňk
Krátký animovaný film o dvou dětech na příměstském vodáckém táboře, které se spolu vydají v kánoi na jezero. Brzy zjistí, že chtějí-li se někam dostat, musí se spolu nejdřív naučit komunikovat. Snímek je vůbec prvním krátkým filmem od studia Pixar, ve kterém vystupuje v hlavní roli nemluvící autistka.