Malá mořská víla
„Malá mořská víla“ je nové ztvárnění oblíbeného příběhu o Ariel, zvědavé mořské víle, která touží po tom vyzkoušet si život na zemi a proti vůli svého otce navštíví souš. Ariel se ocitne na nečekané cestě za sebepoznáním, když se setká s princem, mořskou čarodějnicí a neuvěřitelným novým světem.