Miracle on 34th Street
Přípravy na Vánoce jsou v plném proudu a postarší gentleman přijme práci jako Santa Claus v obchodním domě. Tvrdí, že se jmenuje Kris Kringle, a brzy naplní všechny kolem sebe duchem Vánoc - jedině snad s výjimkou své šéfky Doris Walker. Když je Kris prohlášen za blázna a souzen, je víra všech vystavena zkoušce, jelikož staří i mladí si v tu chvíli kladou odvěkou otázku: Věříte, že Santa Claus existuje?