akční a dobrodružný, fantasy
Fascinující dobrodružství Percyho Jacksona, napůl lidského syna řeckého boha Poseidona, pokračují v tomto akčním příběhu o hrdinství! Percy a jeho polobožští přátelé se vydávají na další nebezpečnou výpravu, tentokrát do zrádného Moře nestvůr, aby našli bájné zlaté rouno, které jediné má moc zachránit jejich svět – a nás všechny!