Phineas a Ferb ve filmu: Candy proti Vesmíru
Candy se už roky snaží načapat její šílené bratry Phinease a Ferba jak staví další šílený vynález. Pořád se jí to nedaří a Candy začíná mít pocit, že je proti ní celý vesmír. Unesou ji mimozemšťané a ocitne se na daleké planetě, kde žádní otravní bráškové nejsou. A navíc ji mozemšťané dokonce uctívají! Phineas a Ferb se mezitím vydávají na cestu přes celou galaxii, aby Candy od mimozemšťanů zachránili. Zjistí totiž, hrozivé tajemství.
Candy se už roky snaží načapat její šílené bratry Phinease a Ferba jak staví další vynález. Pořád se jí to nedaří a Candy začíná mít pocit, že je proti ní celý vesmír. Unesou ji mimozemšťané a ocitne se na daleké planetě, kde žádní otravní bráškové nejsou. A navíc ji mimozemšťané dokonce uctívají! Našla Candy konečně na neznámé planetě ráj? Phineas a Ferb se mezitím vydávají na cestu přes celou galaxii, aby Candy od mimozemšťanů zachránili. Zjistí totiž hrozivé tajemství. Dlouho očekávaný návrat oblíbené franšízy. PHINEAS A FERB VE FILMU: CANDY PROTI VESMÍRU je jedno velké dobrodružství plné zábavy a lásky.