Vánoce přicházejí
Skřítek z high-tech jednotky, který zajišťuje, aby byly domácnosti po celém světě připraveny na návštěvu Santy, se rozčílí, že nebyl povýšen na pozici ředitele rozvědky. Místo toho je mu přidělen idealistický zelenáč coby parťák. Během své první mise čelí oba nečekaným výzvám, které jim dají pořádně zabrat a ohrozí Vánoce pro děti po celém světě.
O Štědrém večeru tým high-tech skřítků z elitní jednotky známé pod názvem Vánoce přicházejí zajišťuje, aby byly domácnosti po celém světě připraveny na návštěvu Santy. Po neúnavné práci odváděné po 227 let skřítka Waynea rozčílí, že nebyl povýšen na pozici ředitele rozvědky. Místo toho je mu přidělen idealistický zelenáč Lanny. Během své první mise čelí Wayne s Lannym nečekaným výzvám, které jim dají pořádně zabrat a ohrozí Vánoce pro děti po celém světě. Tito dva malí skřítci, kteří se k sobě vůbec nehodí, se musí zatraceně snažit, aby svátky zachránili.