Možná je to pro Lociku začátek pohádkového života, ale tento pohádkový konec není přesně takový, o jakém snila. Zatímco Evžen se rychle přizpůsobuje novému životu v královském přepychu, Locika zjišťuje, že přizpůsobit se životu princezny v Koroně bude těžší, než si představovala. Přehlcená novými povinnostmi uteče se svou přítelkyní a služebnou Kasandrou na rozlučku se svobodou, a získá zpět své dlouhé blond vlasy. Dokáže přijmout vše, co to představuje?