Raya a drak
Kdysi dávno žili lidé a draci harmonicky v říši zvané Kumandra. Ale pak přišlo zlo a draci se museli pro lidstvo obětovat. Nyní, o pět set let později, musí osamělá bojovnice Raya najít posledního legendárního draka, aby zastavila temné síly, které se vrátily a znovu ohrožují její domovinu.