Rio 2
Blu a Perla se svými třemi dětmi putují z kouzelného Ria do amazonské divočiny, kde objeví dávno ztracený kmen papoušků ara. Když se Blu snaží zapadnout, střetne se s pomstychtivým Nigelem, bojuje s dřevorubci v deštném pralese a čelí také nejobávanějšímu protivníkovi ze všech – svému tchánovi.