Rozbitý robot Ron
Animovaný snímek Rozbitý robot Ron vypráví příběh dvanáctiletého sedmáka Barneyho a Rona, jeho nového chodícího, mluvícího a zcela digitálního přítele, který má být, alespoň podle reklamy, „nejlepší kamarád robot“. Avšak roztomilý robot Ron není úplně v pořádku a zdá se, že je rozbitý. Na pozadí doby svázané sociálními sítěmi a prodchnuté digitálními vztahy chlapec a robot prožívají nevšední a laskavé dobrodružství, během kterého zjišťují, že pravé přátelství netkví v dokonalosti.