SPIDER-MAN: PARALELNÍ SVĚTY
Phil Lord a Christopher Miller, kreativní mozky za filmy The Lego Movie a 21 Jump Street, uplatnili svůj jedinečný talent v nové vizi odlišného vesmíru světa Spider-Mana s průkopnickým a jedinečným vizuálním stylem. Spider-Man: Into the Spider-Verse představuje brooklynského teenagera Milese Moralese a neomezené možnosti Spider-Verse, kde není jen jeden maskovaný hrdina.