Liška a pes
Malý, rozpustilý lišák Tod a roztomilé štěně loveckého psa Copper spolu vyrůstají a slíbí si, že budou navždy nejlepšími kamarády. Když se však od Coppera očekává, že se ujme své přirozené role lovce, musí jejich neobvyklé přátelství projít těžkou zkouškou.