Lví král 3: Hakuna Matata
Komediální dobrodružství, ve kterém vám Timon a Pumbaa prozradí, odkud jsou, jak potkali Simbu a jak mu pomohli zachránit Serengeti. Uvidíte záběry velkých událostí z Lvího krále jenže očima Timona a Pumby, například, jak král Mustafa ukázal zvířecímu království novorozeného Simbu. Můžeme vám prozradit, že se něco událo v pozadí tohoto dramatického momentu, když se všechna zvířata poklonila budoucímu králi. Uvidíte všechny původní hrdiny a k tomu nové zábavné postavy Timonovy mámy a strýce Maxe.