Thor: Láska jako hrom
Ve filmu Thor: Láska jako hrom od Marvel Studios spojí bůh hromu Thor (Chris Hemsworth) síly s králem Valkýrou (Tessa Thompsonová), Korgem (Taika Waititi) a svou bývalou přítelkyní Jane Fosterovou, obdařenou božskou mocí (Natalie Portmanová) a postaví se galaktickému Katovi bohů (Christian Bale). VAROVÁNÍ: Některé scény s blikajícím světlem mohou rozrušovat diváky citlivé na světlo.