Zvonilka
Vstupte do světa víl za světoznámou vílou Zvonilkou v celovečerním animovaném filmu od studia Disney. Vydejte se do Hvězdné roklinky, kde Zvonilka a její čtyři vílí kamarádky poznávají co je mít víru, vílí prach a žádný strach!
Vstupte do kouzelného světa Hvězdné roklinky a seznamte se se světoznámou vílou Zvonilkou v jejím prvním celovečerním animovaném filmu od studia Disney. Vrtalo vám někdy hlavou, kdo svět vždy tak vyzdobí? Kdo přírodě lesk dává v každém ročním období? Vypravte se za dobrodružstvím a pomozte malé Zvonilce a jejím čtyřem vílím kamarádkám s přípravami jara. Se špetkou víry a vílího prášku talentované víly zjistí, že nejdůležitější je věřit v sebe sama. První celovečerní příběh o Zvonilce, který je plný fantazie, skvělých postaviček a nezapomenutelné hudby, si užije celá vaše rodina.