Tron
Když se geniální tvůrce videoher jménem Flynn nabourá do hlavního počítače svého bývalého zaměstnavatele, ocitá se v úžasném digitálním světě a stává se součástí své vlastní videohry. Impozantní sci-fi dobrodružství pro každého!