Útěk na Horu čarodějnic
Dobrodružná sci-fi komedie, ve které musí taxikář z Las Vegas vyřešit tajemství bájné Hory čarodějnic. Na tuto horu chtějí zavést dvě dospívající děti s nadpřirozenými schopnostmi.