Vnitřní zář
V Atlantě ve státě Georgia se Cyrus DeBarge a jeho nejlepší kamarád Kris McDuffy znovu setkávají se svou kamarádkou z dětství, teenagerskou pěveckou senzací, Roxanne "Roxie" Andrewsovou, jejíž hudební vydavatelství sponzoruje soutěž v psaní písní v klubu pro teenagery.
V Atlantě ve státě Georgia se Cyrus DeBarge (Tyler James Williams) a jeho nejlepší kamarád Kris McDuffy (Trevor Jackson) znovu setkávají se svou kamarádkou z dětství, teenagerskou pěveckou senzací Roxanne "Roxie" Andrewsovou (Coco Jones), jejíž hudební vydavatelství sponzoruje soutěž v psaní písní v klubu pro teenagery. Cyrus, který vystupuje pod uměleckým jménem „Pravda“, napíše procítěnou vítěznou píseň o Roxie, ale k jeho zděšení je jeho dílo omylem připsáno Krisovi. Cyrus nemá dost sebevědomí, aby se k písni přihlásil, tak jen přihlíží, jak si Kris nejen připisuje zásluhy za text, ale také začíná získávat Roxiino srdce. Nyní je na skutečném básníkovi, aby překonal pochybnosti o sobě samém, chopil se příležitosti odhalit své pravé já a šel za svými sny.