Camp Rock
Tvůrci úspěšných Muzikálů ze střední přináší původní film Disney Channel Camp Rock, se kterým budete zpívat a tančit jako nikdy předtím! Dospívající dívka Mitchie dostane příležitost vyrazit na letní hudební tábor Camp Rock a v jejím životě nastane nepředvídatelný zvrat. Uvědomí si, jak je důležité být sama sebou. Vypravte se s držiteli platinové desky, chlapeckou skupinou Jonas Brothers a nejzajímavějšími herci a zpěváky na nejúžasnější tábor na světě! Užijte si film Camp Rock plný hudebních hitů a super tanečních vystoupení, s nimiž budete zpívat a tančit celé dny.