Bílý tesák
Mladý Jack se pokouší vyplnit poslední přání svého otce a najít ve zrádném údolí Yukonu zlato. Tehdy se setkává s ostříleným zlatokopem, který se ho rozhodne zavést na otcův pozemek. Po cestě Jack narazí na spřízněnou duši, která navždy změní jeho život – nádherného křížence psa a vlka jménem Bílý Tesák. Jack se v tomto velkolepém dobrodružství musí postavit svým strachům a zkrotit jak vlka, tak divočinu kolem.
Uprostřed dechberoucí krásy aljašského pohraničí ožívá Londonův nesmrtelný příběh o odvaze a touze přežít. Mladík Jack (Ethan Hawke) se snaží vyplnit poslední přání svého otce a najít ve zrádném údolí Yukonu zlato. Jeho neuvěřitelná cesta začíná, když potká ostříleného zlatokopa (Klaus Maria Brandauer), který se ho rozhodne zavést na otcův pozemek. Po cestě Jack narazí na spřízněnou duši, která navždy změní jeho život – nádherného křížence psa a vlka jménem Bílý Tesák. Jack se v tomto velkolepém dobrodružství musí postavit svým strachům, zkrotit jak vlka, tak divočinu kolem – a především se stát mužem.