Přání
Animovaná muzikálová pohádka „Přání“ láká diváky do kouzelného království Rosas. Mladá a důvtipná Aša vysloví přání tak mocné, že jej vyslyší samotný vesmír. Společně s Hvězdičkou musí Aša čelit hrozivému nepříteli, králi Rosas Magnificovi, který ohrožuje Ašiny přátele a blízké. Aša a Hvězdička dokážou, že když se vůle odvážného člověka spojí s magií hvězd, mohou se dít zázraky.