Iwájú
Původní animovaný seriál se odehrává ve futuristickém Lagosu v Nigérii a vypráví napínavý příběh dospívající dívky Toly z bohatého ostrova a jejího technicky zdatného nejlepšího kamaráda Kola. Přátelé objevují tajemství a nebezpečí svých odlišných světů. Seriál „Iwájú“ je jedinečným výsledkem spolupráce společnosti Disney a africké zábavní společnosti Kugali.
V rámci první spolupráce svého druhu se studio Walt Disney Animation Studios spojilo s africkou zábavní společností Kugali, aby společně vytvořily původní animovaný seriál odehrávající se ve futuristickém Lagosu v Nigérii. Vzrušující příběh o sleduje dospívající Tolu, mladou dívku z bohatého ostrova, a jejího nejlepšího přítele Kola, technologického experta-samouka, kteří objevují tajemství a nebezpečí skrytá v jejich odlišných světech. Tvůrci filmu Kugali Olufikayo Ziki Adeola, Hamid Ibrahim a Toluwalakin Olowofoyeku berou diváky na jedinečnou cestu do světa „Iwájú“, který překypuje unikátními vizuálními prvky a technologickými vymoženostmi inspirovanými atmosférou Lagosu.
Tola, dívka z bohaté oblasti v Lagosu, dostane od svého otce Tundeho k narozeninám nečekaný dárek.
Tola a Kole se vzájemně seznamují se svými životy, zatímco Bode plánuje další únos.
Tola prožívá nejlepší den svého života na trhu s Kolem. Bode Kola donutí učinit strašlivou volbu.
Tunde se snaží zachránit svou unesenou dcerku. Kole se snaží ochránit svou nemocnou matku.
Kole zjistí pravdu o robotické ještěrce Otin. Pak spojí síly s Tundem, aby naši a zachránili Tolu.
Bode se s ostatními vrací zpět do domu Tundeho a Toly. Podcení jejich schopnost se zachránit.