Záchrana
Dokumentární film „Záchrana“ vypráví neuvěřitelný příběh, který v roce 2018 upoutal celý svět: o statečné záchraně dvanácti chlapců a jejich trenéra z hloubi zaplavené jeskyně v severním Thajsku. „Záchrana“ dává nahlédnout do rizikového prostředí jeskynního potápění, ukazuje ohromnou odvahu a odhodlání zachránců a oslavuje lidskost, která spojila mezinárodní tým zapojený do záchrany chlapců.