dokumentární, historický
Loď legendárního polárního badatele Ernesta Shackletona uvízla během výpravy na Antarktidu v ledu a expedice se změnila v boj o holý život.
Loď legendárního polárního badatele Ernesta Shackletona uvízla během výpravy na Antarktidu v ledu a expedice se změnila v boj o holý život. Navzdory počasí se Shackeltonovi podařilo udržet posádku naživu více než rok a přivolat záchranu. O sto let později se tým výzkumníků vydává potopenou loď hledat. Přelomové výpravy, které spojuje společná odvaha a odhodlání, jsou historickým svědectvím o síle lidského ducha a vůli přežít.