Sešívaný americký sen
„Sešívaný americký sen“ je nahlédnutím do světa největšího výrobce amerických vlajek a stožárů v zemi, kde uprchlíci a přistěhovalci, kteří kvůli příchodu do USA riskovali vše, ušijí spolu se svými spolupracovníky ze Středozápadu 5 milionů amerických vlajek ročně.
Dokumentární film „Sešívaný americký sen“ od National Geographic Documentary Films, oscarové režisérky Cynthie Wadeové, oceňované režisérky Sharon Lieseové a výkonného producenta Giannise Antetokounmpa pokládá jednu z nejpalčivějších otázek dneška: Pro koho je americká vlajka? Společnost Eder Flag v Oak Creek ve Wisconsinu, kterou vlastní zaměstnanci, ročně ušije a odešle pět milionů amerických vlajek. Výrobci vlajek – místní obyvatelé, přistěhovalci a uprchlíci – přišívají hvězdy a pruhy, zatímco se potýkají s otázkou identity a sounáležitosti. Vedoucí šití Radica, srbská přistěhovalkyně, věří, že každá vlajka má duši. Ali, který přežil válku v Iráku a přišel do Spojených států před pouhými 90 dny, se učí zacházet se šicím strojem. Barb se narodila na Středozápadě, ale její upřímné přátelství s přistěhovaleckými spolupracovníky vyvrací její pevně konzervativní přesvědčení. SugarRay, černoch, který se narodil a vyrostl v Milwaukee, se zamýšlí nad svým komplikovaným vztahem k této zemi. Každý z nich přemítá nad tím, co a pro koho představuje americká vlajka v měnícím se národě i světě? „Sešívaný americký sen“ je intimním pohledem na lidi, pod jejichž rukama vzniká nejrozpoznatelnější americká ikona.