Pride
LGBTQ+ komunita bojuje o práva, přijetí a rovnoprávnost skrze aktivismus a protesty.
Cheryl Dunye na svém osobním příběhu ukazuje, jak se v sedmdesátých letech hnutí utvořilo.
Osmdesátá léta v New Yorku přinesla nárůst počtu queer lidí a vznik undergroundové plesové kultury.
Devadesátá léta s sebou měla přinést novou éru pro LGBTQ+ komunitu. Všichni si to alespoň mysleli.
S příchodem nového milénia se queer lidé stávají viditelnější. Boj za jejich práva, ale pokračuje.