Ve jménu vlasti
Americký voják, který byl v Iráku považován za mrtvého, se po osmi letech vrací. Poté, co radost z jeho návratu domů opadne, se však objeví podezření, zda byl skutečně americkým hrdinou, nebo zda byl součástí spící buňky plánující teroristický útok.