Becoming Karl Lagerfeld
Píše se rok 1972 a Karl Lagerfeld je 38letý, téměř neznámý návrhář konfekce. Ale vše se mění ve chvíli, kdy se setkává s mladým Jacquesem de Bascherem, ambiciózním svůdníkem a dandym. Karl je konečně odhodlán postavit se svému příteli Yvesovi Saint Laurentovi, géniovi haute couture, a jeho mocnému společníkovi, Pierrovi Bergému. Šarm, poměřování eg, extravagantní večírky a destruktivní zapálení pro věc: Sledujte, jak se Karl Lagerfeld stal legendou.