black-ish
Seriál „black-ish" přináší zábavný a zároveň odvážný pohled na odhodlání jednoho muže vytvořit ve své rodině povědomí o kulturní identitě, a to prostřednictvím komediálních příběhů, které vrhají světlo na současné události optikou rodiny Johnsonových.