Tři kluci a nemluvně
„Baby Daddy“ je o Benovi, zhruba dvacetiletém muži, jeho kamarádovi Tuckerovi a jeho bratrovi Dannym. Jejich životy jsou najednou vzhůru nohama, když přijdou domů a najdou na prahu dveří miminko, holčičku, kterou tam nechala Benova bývalá přítelkyně.