Chip a Dale: Život v parku
Dva darebáčci během svého života ve velkém městském parku prožívají úžasná dobrodružství. Nervózní a ustaraný Chip tvoří dokonalou partu s pohodovým snílkem Dalem. Jsou to nejlepší kamarádi a současně se přivádějí k šílenství. V neustálé honbě za žaludy a bojem s velkými i malými tyrany dělá těmto smolařům společníka Pluto, Butch a další známé Disneyho postavičky.