Mladá softwarová inženýrka Lily Chanová zkoumá tajnou vývojovou divizi jejího zaměstnavatele, společnost nejmodernějších technologií v Silicon Valley, která podle ní stojí za vraždou jejího přítele.
Seriál Devs se zaměřuje na mladou softwarovou inženýrku jménem Lily Chanová, která pracuje pro Amayu, moderní společnost v Silicon Valley. Po zdánlivé sebevraždě jejího přítele Sergeje začne Lily zvažovat, zda se nejedná o podvod a začne vyšetřovat. Brzy zjistí, že všechny stopy vedou k Forestovi, záhadnému generálnímu řediteli společnosti Amaya a k Devs, společnosti tajné vývojové divize. Cílem Lily je odhalit pravdu. Odkrývá konspiraci týkající se technologií, která může změnit svět.