Doktor Odysea
Z pera geniálního Ryana Murphyho přichází napínavý seriál Doktor Odysea. Max (Joshua Jackson) je novým lékařem na palubě luxusní výletní lodi, jejíž posádka intenzivně pracuje, a ještě intenzivněji se baví. Max a jeho malý, ale výkonný lékařský tým řeší daleko od břehu nevídané zdravotní krize i sebe navzájem.