Goofyho tlupa
Goofy je svobodný otec ze Spoonerville, který vychovává svého syna Maxe. Shodou okolností se Goofy a Max nastěhují vedle Goofyho kamaráda ze střední školy, Peta a jeho rodiny. Petův syn PJ a Max se stanou nejlepšími přáteli a dělají spolu prakticky vše.