hawkeye
"Hawkeye" od Marvel Studios je nový původní seriál odehrávající se v post-apokalyptickém New Yorku. Zde má bývalý Avenger Clint Barton alias Hawkeye (Jeremy Renner) zdánlivě jednoduchý úkol: vrátit se na Vánoce ke své rodině. Ale když se vynoří hrozba z jeho minulosti, Hawkeye je nucen spojit své síly s Kate Bishopovou (Hailee Steinfeldová), 22letou zručnou lučištnicí a svou největší fanynkou, aby odhalili zločinné spiknutí.