Sněženka
V tomto příběhu nezničitelné lásky odehrávajícím se v prostředí Soulu v roce 1987 ošetřuje studentka Yeong-ro zkrvaveného Soo-hoa, studenta prestižní univerzity, který najde útočiště u ní na studentské koleji.
V roce 1987 pronikne zkrvavený Soo-ho do koleje Ženské univerzity v Soulu. Studentka Yeong-ro, která se do něj zamilovala při rande naslepo, mu ošetřuje rány, zatímco kolej je intenzivně sledována. Soo-hoova tajemství jsou postupně odhalována a on čelí konfliktu mezi tím, co cítí k Yeong-ro, a zodpovědností ke svým kamarádům a svému sourozenci, který na něj čeká v rodné zemi. Jaký bude jejich osud?