Jednotky SS
Pro lepší pochopení podstaty fanatismu film mapuje krvavou historii mladých dobrovolníků, kteří vstoupili do SS, Schutzstaffel. Hitler vytvořil tyto „ochranné oddíly“ v roce 1925 pro zajištění vlastní bezpečnosti a poté je využil k vedení represí proti skutečným či domnělým nepřátelům režimu a od roku 1942 také k provozování táborů smrti.