Letohrátky
Medvědí pilot Balú, jeho dvanáctiletý navigátor Kid, šéfka Rebeka Keninghemová a zbytek posádky se vydávají na různá dobrodružství, bojují se vzdušnými piráty a hledají úžasné poklady.