Matildas: Svět nám leží u nohou
Inspirativní a intimní příběh ze zákulisí Matild – australského ženského národního fotbalového týmu, který se chystá na mistrovství světa na domácí půdě. Sledujeme hráčky na hřišti i mimo něj, jak inspirují další generaci.
Inspirativní a intimní příběh ze zákulisí Matild - australského ženského národního fotbalového týmu. Matildy (Sam Kerrová, Ellie Carpenterová, Mary Fowlerová a další) odhalují, co všechno obětovaly, a s čím vším se potýkaly, aby se staly jedničkami v nejpopulárnějším sportu na světě. Navzdory všem svým útrapám se celou dobu drží jednoho cíle – zanechat trvalý odkaz a inspirovat budoucí generace, aby si šly za svými sny. V šesti dílech sledujeme hráčky na hřišti i mimo něj, jak se připravují na svoji dosud největší výzvu – Mistrovství světa 2023 na domácí půdě.