Medvěd
Mladý šéfkuchař Carmy se zkušenostmi z lepších restaurací se vrací do Chicaga, kde má vést rodinnou prodejnu sendvičů. Snaží se změnit k lepšímu prodejnu i sebe samotného a musí pracovat s neotesaným kuchyňským personálem, který se nakonec stane jeho druhou rodinou.