Zemřít pro sex
Poté, co Molly Kochanová zjistí, že jí byla diagnostikována metastatická rakovina prsu ve čtvrtém stádiu, rozhodne se opustit svého manžela, aby poprvé v životě prozkoumala spletitost svých sexuálních tužeb, a to po boku své nejlepší kamarádky Nikki.
Seriál od FX „Zemřít pro sex“ je inspirován skutečným příběhem Molly Kochanové, o který se původně podělila v podcastu na Wondery, který vytvořila se svou nejlepší kamarádkou Nikki Boyerovou. Poté, co Molly zjistí, že jí byla diagnostikována metastatická rakovina prsu ve čtvrtém stádiu, rozhodne se opustit svého manžela Stevea a poprvé v životě začne zkoumat plný rozsah a spletitost svých sexuálních tužeb. Odvahu a podporu, aby se na toto dobrodružství vydala, jí poskytne nejlepší kamarádka Nikki, která zůstane po jejím boku až do samotného konce.
Molly spoléhá na svou nejlepší kamarádku Nikki poté, co dostane znepokojivou diagnózu.
Molly a Nikki jdou na sexuální party a Mollyiny touhy ji dovedou na nečekaná místa.