Město žen
Rodina přátel se navzájem podporuje při řešení problémů a nástrah života – nechybí trocha dysfunkce a spousta vína. Srdcem skupiny je Jules Cobbová, nedávno znovu provdaná matka, která má vždy po ruce své víno a své přátele, známé jako „parta ze slepé uličky“. Patří mezi ně její sousedka a důvěrnice Ellie, Elliin rozkošný manžel Andy, Julesin soused – který se stal jejím manželem – Grayson a Julesina rázná chráněnka Laurie. Mezitím Julesin syn Travis často dokazuje, že je dospělejší než ostatní členové skupiny.